Terug in Canada

4 augustus 2014 - Radium Hot Springs, Canada

Met weemoed afscheid genomen van Glacier, na Yellowstone ook een hoogtepunt van onze trip. In Hungry Horse nog even de stuwdam bekeken, indrukwekkend hoogteverschil, en boodschappen gedaan voor de lunch. In Whitefish terecht gekomen in wegwerkzaamheden en een half uur moeten wachten om 300 meter opgebroken weg te passeren, maar ja het is vakantie en we hebben alle tijd.

Bij Roosville de grens met Canada over gestoken (ging heel wat vlotter dan richting USA) en even na de grens lekker geluncht op een picknickplek, want het is alweer prachtig weer en warm. Nog een uurtje geluierd bij Swan Lake maar er dreigt onweer dus verder gereden naar Radium Hot Springs. Keurig motel met uitzicht op de bergen en snel nog wat inkopen gedaan, want de lucht wordt steeds dreigender. Op ons balkon daarna de reacties op ons reisverhaal gelezen en het verhaal van gisteren en de bijbehorende foto's geplaatst (we hebben hier supersnel internet) en genoten van het losbarstende natuurgeweld boven de bergen.

Vanavond eten we op onze kamer en morgen gaan we richting Bannf via de Kootenay Parkway en door Kootenay NP. Benieuwd wat dat weer gaat brengen. We houden jullie op de hoogte!

1. Eric Stap:
    5 augustus 2014
    Peter heeft iets met beren in Canada!!!
    Deze was wel wat groter.
    Veel plezier verder.