Op weg naar Glacier NP

1 augustus 2014 - Helena, Montana, Verenigde Staten

Vanochtend vertrokken uit Gardiner en via een prachtige route richting Helena, de hoofdstad van Montana. Eerst een koffiestop in Bozeman, een leuke studentenstad en iets na de middag al behoorlijk gevorderd en daarom uitgeweken naar Canyon Ferry Lake, een groot recreatiegebied vlak voor Helena. Gezien de temperatuur (het is weer dik in de 30) een paar uur heerlijk aan het meer gezeten en gelegen en intussen in de jachthaven een was gedraaid!

Met schoon gewassen sokken en ondergoed de laatste kilometers naar Helena afgelegd en daar, omdat de kamer nog niet klaar was, downtown Helena bekeken en gelijk maar heerlijk gegeten bij Bert en Ernies :-). Ingecheckt en nog wat TV gekeken. Van het wereldnieuws word je echter niet vrolijk....

Morgen naar Hungry Horse, aan de toegangsweg van Glacier NP. We zijn benieuwd wat voor moois dat gaat brengen!

1. Annelies:
    2 augustus 2014
    Haai Gunnies!
    Wat maken jullie weer een mooie reis! Stiekem zijn we een tikje jaloers. Maar het is top voor jullie hoor!
    Blijf schrijven en genieten!
    Dikke kus. X
  2. Ton en Jacoline:
    6 augustus 2014
    Wat een uitzicht vanuit jullie kamer. Wat hebben jullie een topvakantie. Xxx